Még egy este Las Vegasban

Az indulás előtti utolsó esténk Las Vegasban elég sűrűre sikerült. Bérelt autót kellett cserélnünk, leadni a mostanit és felvenni az újat. Fel akartunk menni a Stratosphere toronyba, szívünk szerint bulizni és kaszinózni szerettünk volna, viszont hulla fáradtak voltunk az aznapi Grand Canyon túra és az egész napos kocsikázás miatt.

Hosszú napunk volt, sötét volt már, mire visszaértünk Las Vegasba. A többiek mind a négyen (Ági, Lili, Ildi és tesóm) már a hotelszobában vártak. A szobákat már előre lefoglaltuk a Circus, Circus-ban. ($86.77 ≈ 18.650 Ft 4 fő részére). Visszaérve először a kocsikat akartuk rendbe tenni. A kocsival kapcsolatban nagyon nehezen döntöttük el, hogy mekkorát béreljünk. Nem volt mindegy, hiszen 10 napra mentünk, négyen, rengeteg cuccal. Végül is egy full-size kategóriát foglaltunk le a hotwire.com-on keresztül. Az eggyel nagyobb kategória már sokkal többe került volna, amit nem engedhettük volna meg magunknak, ez a kategória viszont necces volt, hogy be férünk-e minden cuccal.
A kocsi mérete mellett sokat gondolkodtunk a dátumokon is. Aki már foglalt repülőjegyet vagy kocsit on-line az tudja, hogy mennyit lehet játszani a dátumokkal, napokkal, stb… Van olyan, hogy olcsóbb kocsit például egy hétre, mint 6 napra bérelni. Végül hosszas tanakodás és keresgélés után úgy döntöttünk, hogy a kocsit csak másnap reggeltől béreljük. Így még aznap este vissza kellett vinnem az akkori kocsit, majd onnan vissza shuttle-öznöm a hotelbe ($5.00 ≈ 1075 Ft)..

A Circus, Circus hotel a Strip déli felén található a Wynn hoteltől délre. Itt a hotelek sokkal szellősebben vannak és igazság szerint nem is olyan híresek. Első látogatásunkkor ez a rész teljesen kiesett, a Wynn-en túl nem mentünk. Egyetlen egy látnivaló van ott, amit viszont nagyon meg akartunk nézni. Ezért is foglaltuk arra az estére a Circus, Circus-t, mert az közel van hozzá és olcsó volt. Amit meg akartunk nézni, az pedig a Stratosphere Tower (Sztratoszféra torony) a maga 113 (!!!) emeletével (107 emelet).

Az egyik fő attrakció maga a kilátás a toronyból. Csak képzeld el, ahogy ott elterül előtted az egész Las Vegas, a Strip az összes híres kaszinóval. A másik attrakciója a torony tetején található 3 extrém hullámvasút. Ezekből sajnos viszont mi SEMMIT nem láttunk.

Történt ugyanis, hogy naival mi azt gondoltuk, hogy a Circus, Circus hotelből, csak úgy átugrunk a Stratosphere-ba, megnézzük az éjszakai fényeket és jövünk vissza. Át is mentünk, meg is vettük a jegyeket, csakhogy egy valamire nem számítottunk: a hatalmas embertömegre, aki mind arra várt, hogy feljusson. :(

Ránézésre több órának tűnt, mi pedig megígértük a többieknek, hogy sietünk vissza és megyünk bulizni. Nem volt választás, gyorsan eladtuk a jegyünket ott valakinek és mentünk vissza a többiekhez. Ezt ott kihagytuk és ezt nagyon-nagyon sajnáltuk. És nemcsak a látvány miatt, mert ha felmentünk volna nem bírtam volna ki, hogy ne próbáljam ki valamelyik extrém dolgot. Korábban nem voltam oda az ilyen dolgokért, de mivel két nyarat vidámparkban dolgoztunk, plusz volt szerencsénk bejárni Amerika leghíresebb, legnagyobb vidámparkjait, ez szinte kötelező lett volna.

Downtown – a régi Las Vegas

Las Vegasról tudni kell, hogy az igazi, régi Las Vegas, ahol azok a régi nagy hotelek, mint a Golden Nugget és a Fremont vannak, az messze délre van az új Strip-től és az új híres hotelektől. Ha valaki az igazi, régi Las Vegast akarja látni és nem a fényűzést keresi, annak oda kell mennie. A Downtown (belváros), ahogy hívják legnagyobb attrakciója a Fremont Street Experience (Fremont utcai élmény), ahol egy egész utcát egy hatalmas félkör kivetítő fed. A kivetítőn esténként bizonyos időközönként programokat, klippeket, mindenfélét vetítenek egy fantasztikus élményt nyújtva az alatta álldogálóknak.

Időnk sajnos erre sem maradt már, így marad a youtube videózás:

A borító kép forrása: internet

1. Érkezés Las Vegasba
  11. Még egy este Las Vegasban
  12. Összesítés, statisztikák

Hozzászólások:

• szecsi feri szólt hozzá:

Nagyon érdekes de sehol se találom, hogy ez mikor volt? Milyen évszak melyik év?