Utolsó nap, elhagyjuk Los Angelest

Nyaralásunk utolsó napja. Napi tennivalónk a Las Vegas-ba való visszajutás volt és hogy elérjük a délután 6 órakor induló gépünket. Ezen kívül volt még egy Los Angeles-i tervünk is: a West Coast Customs Shop meglátogatása.

Fánkos büfé

Az MTV-nek (Music Television Channel) volt egy műsora, a Pimp my Ride. A műsor arról szólt, hogy minden részre kiválasztottak egy jelentkezőt, akinek a szörnyű állapotban levő kocsiját megjavították. De nem csak kipofozták, hanem egy szuper járgányt varázsoltak belőle, mindenféle extrákkal, tuning elemekkel, műszaki cuccokkal, stb… A West Coast Customs Shop (WWC) pedig az a műhely volt, ahol az első pár évadban az autók tuningolását végezték.

Tuning Mercedes

Korábban elég sokat néztük ezt a műsort, jó dolgokat csináltak benne. És amikor megnéztem a cég weblapját, a rajongókat gyárlátogatásra invitálták.

A WWC nagyjából útbaesett Las Vegas felé. Reggel korán indultunk, időben voltunk, gondoltuk ezt még megnézzük.

Emlékeztek még, a hotelünk majdnem teljesen a parton volt. Kocsival tényleg csak 2 percre. A lényeg, hogy tényleg teljesen a partról indultunk el visszafelé Las Vegas felé, keresztül egész Los Angelesen kelet-nyugat irányba. A WWC műhelye bőven a Los Angeles városhatáron belül volt, a táv pedig a hoteltől 100 km. Városon belül! Los Angeles hatalmas!

West Coast Customs

A WWC műhelyt elég könnyen megtaláltuk. Ahogy beléptünk az épületbe az összes valós szereplő a show-ból ott ült és beszélgettek. Meglepődtünk. Igazából nem gondoltuk, hogy ezekkel a srácokkal fogunk találkozni, inkább csak a kocsikra voltunk kíváncsiak. A srácok beinvitáltak. A műhelyen belül volt egy kis ajándékbolt, egy emlékszoba fényképekkel, az összes hírességgel, akiknek autókat csináltak, üvegablak a valós műhelyre, stb… Közben gondoltuk, hogy ha már itt vannak ezek a srácok, akkor csinálunk pár képet velük is. De nézegetés közben valahogy eltűntek – amikor kifelé mentünk, már senki nem volt ott azon a helyen, ahol azelőtt üldögéltek. Csak valami takarító féle gyerek tett-vett. Kérdeztük, hogy hol vannak a többiek, mert szeretnénk pár képet csinálni velük. De ő mondta, hogy nem tudja. Kicsit fura volt, olyan lerázós, mintha nem akarna ilyen kis turistákat ott. Olyan rossz érzés volt.

West Coast Customs szerelő műhelye

Már indulásra kész voltunk és éppen ültünk volna be a kocsiba, amikor az ajtóban megjelent a fő menedzser széttárt karokkal, hogy hát hova megyünk. Megörültünk. Visszamentünk. Fényképezgettünk velük egy kicsit. Nagyon jó fejek voltak. Most, így utólag bánom, hogy nem beszélgettünk velük többet.

West Coast Cutoms-os fiúkkal

A műhelyt olyan 11.30 körül hagytuk el. Irány Las Vegas. Az út sima volt. Sivatagi táj, autópálya, kicsit uncsi. De azért láttunk egy érdekes utcanevet: ‘Zzyzx Road’.

Zzyzx utca

Unalmas sivatagi táj és egy benzinkút

A repülőtérre időben érkeztünk, leadtuk a kocsit, becsekkoltunk, gépre szálltunk. Viszlát, nyugati part!

Las Vegas a repülőböl

Las Vegas városhatára és a sivatagi hegység

A borító kép forrása: internet

1. Death Valley, a halál völgye
  11. Összesítés, statisztikák

Hozzászólások:

• roby szólt hozzá:

hat nagyon jok a kepek na meg a muhely az osztan az kemeny hova valosiak vagytok mert nem szoltatok mentek los angelesbe az a kedvenc helyem majd elmegyek en is

• boby szólt hozzá:

minden nagyon jo volt szépek a kepek enis los angelesbe akarok lakni